Friday, October 2, 2009

MulakanLah Hari Anda Dengan Nama Allah dan Niat

Firman Allah dalam AL-FURQAN yang bermaksud "Lakukanlah sesuatu perkara mulanya dengan niat, jika niatnya adalah kerana dunia atau perempuan yang bakal ia Kahwini maka niat itu akan kembali kepadanya...Tetapi jika Niatnya kerana ALLAH maka syurga tempat terbaiknya"

Begitulah diriku, setiap hari sebelum memulakan sesuatu aku akan berniat, n niat aku yang paling penting n aku tak penah tinggal tiap2 ari ialah nak tolong mama & abah... Niat aku untuk 13 Syawal 1430 ni, ari Jumaat, nak dapatkan Sell n client seberapa banyak yang boleh kalau diizinkan ALLAH... Pas Solat Jumaat ni ada presentation... tapi xde hal ar sebab dah settle semalam ngan budak2 kelas... "The Art of marketing Plan" benda alah ni dari semalam dok ada dalam pale otak aku ni... Dok menghafal, dok bercakp sorg2 mcm org gile.. haduii... xpela... as a fakulti best student, xde halla... heheheeh

Hujung minggu ni rasanya aku xbalek kot mcm selalu...kalau selalu 2 tiap2 sabtu ahad aku mesti balek sepang... Bukan home sick, tengok mama n abah, sihat ke x dorg... Abah baru ni kena demam, Alhamdullilah la demam bese je...

Setakat ni jela dulu, insyaAllah ade masa menaip lagi... Kawan2 doakan aku... Aku nak tolong mama & abah... :)

Hazzenial..F dEfine PhotoGraphy... Embun di Hening Pagi...


-Hazz Peace, Lurve & Harmony-

2 comments: